Діти – провідники змін

28.09.2018 10:45

Наша амбітна мета – щоб кожна

українська дитина з особливими
освітніми потребами здобувала освіту 
спільно з однолітками з урахуванням 
своїх індивідуальних потреб, 
здібностей та інтересів.
Марина Порошенко

Кожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Тобто, готовою у будь-який час прийняти дитину і створити максимально сприятливе середовище для розвитку саме її потенціалу.
Цьогоріч у Дрогобицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 відкрилися чотири класи з інклюзивним навчанням. Діти з особливими освітніми потребами стали нашою спільною відповідальністю.
27.09.2018 року в школі зібралася команда психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Формат зустрічі – панельна дискусія, до якої долучилися вчителі, які працюють в інклюзивних класах, асистенти вчителів, практичний психолог, соціальні педагоги, логопед, медична сестра школи, батьки учнів з особливими освітніми потребами, а також керівник інклюзивно-ресурсного центру Шустова І.В. 
Директор школи С.В.Мала окреслила спільне завдання – зробити кожну дитину щасливою, створити оптимальні умови розвитку та навчання наших учнів. А це можливо тільки у тісній взаємодії. Шустова І.В. розповіла про діяльність інклюзивно-ресурсного центру, про взаємозв’язок із батьками та школою, наголосила на відкритості ІРЦ у вирішенні питань, пов’язаних з інклюзією. 
Присутні обговорювали і спільно з’ясовували, як працює команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами і що саме повинен робити кожен учасник цієї команди. Говорили про зміни у суспільстві щодо ставлення до інклюзивного навчання, про те, як урахувати всі аспекти при складанні індивідуальної програми розвитку дитини. Прислухались до порад батьків щодо організації освітнього процесу та створення освітнього середовища. 
 Сподіваємося, за підтримки держави запроваджена в освіті інклюзія даватиме значні результати як для дітей з особливими освітніми потребами, так і загалом для готовності суспільства прийняти таку дитину та повноцінно інтегрувати її у суспільство.