Міське методичне об'єднання вчителів інформатики та трудового навчання

11 грудня 2018 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 відбулося спільне міське методичне об’єднання вчителів інформатики та трудового навчання. На зустрічі обговорювались питання ідей Нової української школи про виховання компетентністно-зорієнтованої особистості, удосконалення освітнього процесу, про спільну зацікавленість педагогів виховати щасливу дитину, яка обов’язково стане успішною. Обговорили ключові компетентності освіти впродовж життя, але найбільше уваги приділяли інформаційно-комунікаційній компетентності у галузі технологій. Саме вчителі інформатики та трудового навчання готові до партнерських стосунків і співучителювання, що і підтвердилось під час проведення панельної дискусії. Учасники дискусійної платформи Разумна Л.М., Григорович А.Г., Тидаш О.В., Шильник І.І., Цимейко Д.М., Хлопик Р.З. ділилися своїми думками щодо викликів, ризиків, проблем, з якими стикаються у своїй повсякденній роботі, процесу співучителювання, партнерських стосунків, вмотивованого вчителя, про секрети самозарадності, про актуальні проблеми на які повинні бути спрямовані інвестиції держави.
Вмотивовані, креативні, готові брати на себе відповідальність вчителі стали успішною командою під час роботи на кольоровій фабриці професій. Втілення співучителювання освітяни мали змогу побачити під час проведення презентаційного уроку вчителем інформатики Жгутою Т.В. та вчителем трудового навчання Псарук Н.І.
Колеги відвідали засідання шкільного наукового товариства «Неопалима купина», де ознайомились з роботою секції інформатики та трудового навчання, на яких учні Півтораніс Діана, Круглій Ольга, Меленчук Юлія, Коробов Назарій, Дякович Олег, вчитель історії та права Бігун Л.Т. виступили із дослідженням в даній галузі.
Успішно представила роботу методичного об’єднання вчителів інформатики і трудового навчання керівник Удич І.В. Вона щиро ділилася здобутками колег, участю у різноманітних проектах, планами і задумами.
Будь-які зміни несуть ризики невизначеності за кінцевий результат. Але застигнути в розвитку і часі ще страшніше, оскільки зупинка насправді означатиме рух назад. Вчителі готові до змін, готові брати на себе відповідальність за втілення головної ідеї Нової української школи виховати щасливого успішного учня.