Моя маленька батьківщина – душі потіха та розрада

"... тут дід мій і моя родина,

 моя земля, моя маленька батьківщина "

 

       Ніщо на землі не може бути ближче, миліше, ніж мала батьківщина. В одних - це велике місто, у інших - маленьке сільце, але всі люди люблять її однаково.

       28 січня відбувся фінальний етап конкурсу мультимедійних проектів "Моя маленька батьківщина-душі потіха та розрада", організований комунальним закладом "Львівський обласний центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді". У вітальному слові Любомира Мандзій, директор департаменту освіти і науки, зазначила важливість проведення таких конкурсів, які заохочують молодь до пошуково-дослідницької діяльності. Роботи фіналістів вирізнялися індивідуальністю та колоритністю, так як у створення кожної презентації автори вклали серце та душу, любов до рідної землі, прагнення донести глядачам перлини історії свого населеного пункту. Журі визначило переможців і нагородило їх цінними подарунками і дипломами. Серед них і Дрогобицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4. Учениця 8-Б класу Моргун Анастасія з керівниками проекту уч. української мови та літератури  Моргун О.М. та  уч. інформатики Удич І. В. вдало презентували свою роботу, отримавши ІІІ місце.

                                                                                                 уч.української мови та літератури  Моргун О.М