Відкритий простір Дрогобицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4

04.10.2018 23:00

Освіта – це та галузь, з якою кожна людина багаторазово стикається на різних етапах життя, і тому до неї взагалі важко залишитися байдужим. Тому вдосконалення цієї сфери життя – просто-таки не знає меж, робота завжди є була і буде. Особливо таке вдосконалення актуальне зараз, коли можна говорити про розробку певного бренду української школи.
Коли точно знаєш, що потрібно змінювати та вдосконалювати – народжується мета, а коли є мета – то й можливості знайдуться.
Кожне молоде покоління веде за собою інноваційні зміни не лише у певних сферах життя, але й в цілому світі. Воно є найголовнішим рушієм прогресу, реформатором сучасного й майбутнього. Тому дуже важливо вчасно надати дітям зручну і потужну платформу для розвитку необхідних навичок, забезпечити знаннями, які стануть базою для успішних ідей.
Школа майбутнього підкаже нам як розпізнати справжнє покликання своїх дітей, переосмислити істинну природу й мету освіти.
Якщо ми хочемо досягнути успіху, то мусимо по-іншому сприймати власні можливості та якнайсправніше їх використовувати. Ми повинні радикально змінити наші інтуїції, а ще краще скористатися дитячими. Вони ніколи не підведуть.
Усі люди рівні та унікальні, й тому інший підхід до освіти – органічний– передбачає не уніфікацію якостей дитини, а навпаки, створення таких сприятливих умов, коли здібності й таланти кожного учня зможуть природно розкритись. Коли ми говоримо про систему освіти, то важливо усвідомити, що до неї, тією чи іншою мірою, причетні чи не всі громадяни країни: школярі і студенти, вчителі, директори, батьки, роботодавці, чиновники міністерств – кожна людина відіграє одну чи кілька ролей в цьому масштабному процесі.
Учитель для школи – це те ж саме, що Сонце для Землі. Він – джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Бо ж здавна відомо : щаслива дитина – щаслива родина – щаслива Україна!
Не слід також забувати і про найсокровенніші людські цінності, які передаються із покоління в покоління. Це поєднання трьох основних складових, які роблять з народу Націю: Церква, Родина і Громада. Церква — це гарант духовності, громада — уособлення законодавства і порядку в державі, а родина покликана виховувати соціально свідомих і порядних громадян.
У школах, які відкриті для спілкування, батьки і вчителі мають змогу спілкуватися між собою, а також ділитися ідеями та обмінюватися досвідом. Це дійсно круто, адже це значно полегшує творчу роботу вчителів та сприяє їхнім старанням (батьків). А робота з батьками – це комунікація з дуже активними людьми, з якими максимально потрібно йти на діалог, знаходити спільну мову. Ми вміємо зарядити один одного позитивною енергією, відчути колосальний підйом енергії.
Недарма кажуть, що вустами дитини говорить істина. Дорослий сприймає навколишні речі інакше, відповідно до своєї життєвої позиції та досвіду, зосереджується на деталях і, часом, шукає занадто складні відповіді на прості запитання. Діти ж швидко вхоплюють саму суть, вони безпосередні, шумні та завжди відкрито говорять про те, що бачать або відчувають. 
Діти і підлітки зазвичай проводять більше часу поза школою, ніж у школі. На їхні досягнення суттєво впливають батьки та їхня сім’я. Якщо школа і сім’я співпрацюють, від цього виграють усі. 
Уважні батьки завжди знають своїх дітей краще за всіх, навіть за їхніх учителів. Батьки мають ключове завдання допомогти школі краще зрозуміти унікальні таланти і здібності своєї дитини.
Співпраця між батьками й школами – це потужне джерело вдосконалення школи.
Ми віримо в партнерство між сім’єю і школою заради розвитку й виховання дітей. Сім’я і школа – рівноправні партнери.
Батьки повинні почуватися бажаними і важливими для школи. 
Ваші ідеї,пропозиції, думки, побажання, справи необхідні для процвітання школи! Разом ми досягаємо успіху!