Посвята у випускники

Школа.  Це справді саме те місце, де усе є незабутнє. Тут народжується молоде покоління нашої держави. Не одне покоління випускників закінчило нашу школу. Цьогоріч випускники і ми. Ми – сімдесятий ювілейний випуск нашої школи.  Ми – це наш багато класовий, чудовий та дружній 11-А клас.

Нещодавно, а саме з нагоди святкування Дня Вчителя, весь педагогічний колектив ЗОШ №4 мав змогу побачити презентацію нашого класу. Ми декламували вірші, привітали наших вчителів відеопобажанням.  Звичайно, начебто без слів, але все сказано.

А завершив свою презентацію 11-А клас авторською піснею, яка була написана учнями нашого класу, кожне слово пісні – це була присвята школі та педагогам, подяка за їхню невтомну працю.

Ура! Все пройшло чудово, та найбільше мені запам’ятались слова подяки мого улюбленого 11-А класу (це був сюрприз для мене). Слова вдячності дітей вразили мене до сліз, і шкода, що через 8 місяців нам з ними потрібно розставатись. Та одне я знаю точно, що саме заради таких моментів варто працювати, творити та жити!